banerek2

Jesienny „Toruń za pół ceny”

Jesienna edycja akcji „Toruń za pół ceny” odbędzie się w weekend 25-27 września 2015 r. Będzie to już dziewiąta edycja tej cieszącej się ogromnym powodzeniem akcji. Edycja wiosenna odbyła się w kwietniu. Swój udział w jesiennej akcji do tej pory zapowiedziało już 135 uczestników, ale ich liczba wciąż rośnie. Wśród potwierdzonych uczestników, którzy obniżą ceny poszczególnych produktów i usług o 50% wyliczyć możemy:

  • hotele i hostele (11),
  • restauracje, kawiarnie (54),
  • instytucje kultury (16),
  • obiekty sportowe, rozrywkowe, sklepy (41),
  • kluby (13).

Lista chętnych powiększa się każdego dnia – niemal do samego rozpoczęcia akcji toruńskie firmy zgłaszają swoją chęć uczestnictwa do organizatorów.

Jak co roku firmy i instytucje zaproszone do akcji określają wcześniej, które produkty, usługi czy pozycje z oferty/menu będą objęte promocją. Rabat 50% nie musi obejmować całego asortymentu – tylko wyraźnie wybrane propozycje wyszczególnione w ofertach podanych na stronie akcji. Warunkiem udziału jest zaproponowanie rabatu -50% na wybrany asortyment. W trosce o jakość ofert są one wcześniej weryfikowane pod kątem zgodności z regulaminem – w szczególności dotyczy to restauracji, które muszą zaproponować promocję -50% na minimum trzy dania z karty głównej.

Wśród Partnerów jesiennej edycji znaleźć można firmy i instytucje, które od wielu lat są związane z akcją i rokrocznie w niej uczestniczą, jak również całkiem nowych uczestników, którzy zgłosili chęć udziału w tej formie promocji miasta i lokalnych firm po raz pierwszy. Zgłoszone punkty partnerskie (szczegółowa lista m. in. na www.torun-za-pol-ceny.pl, www.btcm.torun.pl, www.torun.pl) obniżą ceny swych wybranych produktów i usług o 50% w dniach 25-27 września w czasie godzin swojego otwarcia. Lokale/instytucje, których dotyczy zniżka, zostaną oznaczone specjalnymi plakatami, co ułatwi turystom i mieszkańcom Torunia identyfikację uczestników akcji.

A3 TZPC 09 2015Oferta w ramach „Torunia za pół ceny” jest bardzo bogata – zadowoli zarówno przyjeżdżających w ten weekend turystów, jak i mieszkańców Torunia oraz okolic: tak dorosłych jak i dzieci. Za połowę ceny będzie można skorzystać z najpopularniejszych atrakcji turystycznych – zwiedzić muzea, galerie, pójść do teatru, na koncert symfoniczny lub wybrać się na pokaz w planetarium a także skorzystać z oferty przewodnickiej w czasie spaceru po Toruniu. Smakosze będą mieli możliwość wypróbowania specjałów toruńskich restauratorów: od tradycyjnej polskiej kuchni po japońską czy włoską – odwiedzić swoje ulubione lokalizacje lub całkiem nowe miejsca na gastronomicznej mapie Torunia. Klubowicze z kolei będą mieli szansę bawić się na niezapomnianych imprezach w rekordowej liczbie klubów. Wśród atrakcji dla najmłodszych, można wymienić warsztaty wyrobu świec i mydła, zwiedzanie muzeum piernika czy wizytę w teatrze lalkowym. Paniom przypaść może do gustu stale powiększająca się oferta salonów piękności czy wizyta u dietetyka, a Panom promocyjne ceny wejścia na siłownię, do galerii horroru lub sklepu z garniturami. Wśród ciekawostek tegorocznej jesiennej edycji warto wymienić wizytę w grocie solnej z muzykoterapią, warsztaty kroju i szycia, magnetoterapię lub laseroterapię czy przejazd ekskluzywną limuzyną.

Podobnie, jak w latach ubiegłych o przebiegu akcji na żywo informować będzie przez cały weekend Radio ZET Gold, które w ramach studia plenerowego będzie relacjonować przebieg akcji oraz zapraszać mieszkańców Torunia do skorzystania z promocji. Na 92,8 fm usłyszeć będzie można informacje o codziennych atrakcjach, wywiady i rozmowy w partnerami wydarzenia oraz samymi uczestnikami akcji (mieszkańcami Torunia oraz turystami). Tradycyjnie w rabatowy weekend na Rynku Staromiejskim zorganizowany zostanie punkt informacyjny akcji, w którym każdy zainteresowany otrzyma informację na temat oferty uczestników akcji. Będzie tam można również spotkać dziennikarzy z Radia ZET Gold, zbierających materiały dotyczące przebiegu akcji i przeprowadzających wywiady z jej uczestnikami.

Działania prowadzone w ramach akcji „Toruń za pół ceny” mają na celu przedłużenie sezonu turystycznego, zachęcenie turystów do odwiedzenia naszego miasta także jesienią, ale również integrację społeczności lokalnej oraz prezentację towarów i usług oferowanych przez Partnerów, poprzez ich sprzedaż za pół ceny przez trzy dni trwania akcji promocyjnej.

Warto wspomnieć, że sukces poprzednich edycji, na które składała się liczba ponad 140 partnerów oraz ponad 52 tysiące osób korzystających z promocji jest dowodem na to, że organizacja tego typu akcji cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Opinie wyrażone po zakończeniu poprzednich edycji, wskazywały na fakt, że akcja przyniosła korzyści nie tylko klientom, ale również właścicielom/partnerom, którzy włączyli się do akcji promocyjnej. Dzięki akcji „Toruń za pół ceny” wielu uczestników miało okazję zaprezentować swoje usługi i produkty, zyskać nowych klientów oraz stworzyć pozytywny wizerunek marki.

Organizatorami akcji są Miasto Toruń i Radio ZET Gold.

Lista uczestników jesiennej edycji akcji.

hotele_oferta

restauracje_oferta

kultura_oferta

zakupy_oferta

Kometa_oferta

kluby_oferta