Leaflet DL Mockup

Jubileuszowy Toruń za pół ceny

22-24 kwietnia 2016 r. odbędzie się kolejna, X już edycja akcji „Toruń za pół ceny” organizowana przez Toruń i Radio ZET Gold.

- Już 143 podmiotów zapowiedziało swój udział w akcji „Toruń za pół ceny” – powiedział zastępca prezydenta Torunia Andrzej Rakowicz. Liczba uczestników wciąż rośnie. Do rekordu brakuje nam tylko dwóch firm.

Wśród potwierdzonych uczestników, którzy obniżą ceny poszczególnych produktów i usług o 50% wyliczyć możemy:

Lista chętnych nadal się powiększa – niemal do samego rozpoczęcia akcji toruńskie firmy zgłaszają swoją chęć uczestnictwa do organizatorów. Dotychczasowy rekord to 145 uczestników w momencie startu akcji, a zgłoszenia trwają jeszcze przez kolejne dwa tygodnie.

Jak co roku firmy i instytucje zaproszone do akcji określają wcześniej, które produkty, usługi czy pozycje z oferty będą objęte promocją. Rabat 50% nie musi obejmować całego asortymentu – tylko wyraźnie wybrane propozycje wyszczególnione w ofertach podanych na stronie akcji. Warunkiem udziału jest zaproponowanie rabatu -50% na wybrany asortyment. W trosce o jakość ofert są one wcześniej weryfikowane pod kątem zgodności z regulaminem – w szczególności dotyczy to restauracji, które muszą zaproponować promocję -50% na minimum trzy dania z karty głównej.

Wśród partnerów jubileuszowej edycji znaleźć można firmy i instytucje, które od wielu lat są związane z akcją i rokrocznie w niej uczestniczą, jak również całkiem nowych uczestników, którzy zgłosili chęć udziału w tej formie promocji miasta i lokalnych firm po raz pierwszy. Szczególnie cieszy fakt, że w tym roku w ofercie znalazło się wiele firm debiutujących jako uczestnicy akcji – nie tylko w najbardziej popularnej gastronomii ale i we wszystkich kategoriach.

Zgłoszone punkty partnerskie (szczegółowa lista m. in. na www.torun-za-pol-ceny.pl, www.btcm.torun.pl, www.torun.pl oraz na bieżąco uzupełniana na oficjalnym fanpage i wydarzeniu akcji na Facebooku) obniżą ceny swych wybranych produktów i usług o 50% w dniach 22-24 kwietnia w czasie godzin swojego otwarcia. Lokale/instytucje, których dotyczy zniżka, zostaną oznaczone specjalnymi plakatami, co ułatwi turystom i mieszkańcom Torunia identyfikację uczestników akcji.

- W tym roku więcej działań kierujemy do mediów społecznościowych – powiedziała projektant działań promocyjnych Radio ZET Gold Toruń Monika Dejnecka. – Bardzo skuteczną forma dotarcia do odbiorców jest fanpage na Facebooku „Toruń za pół ceny”, czyli TZPC. W tym roku chcemy naszych fanów specjalnie docenić za aktywność. Nagrodą będzie m.in. pobyt w ekskluzywnym, toruńskim hotelu.

Nowością związaną z jubileuszową edycją akcji będą także konkursy angażujące internautów, w których wygrać będzie można pobyt w ekskluzywnym toruńskim hotelu, bilety do toruńskich restauracji, płyty, wejściówki do klubów oraz zaproszenia do salonów piękności. Aby wziąć w nich udział, wystarczy pilnie śledzić fanpage Toruń za pół ceny na Facebooku oraz dołączyć do wydarzenia Toruń za pół ceny. W tej edycji planowane jest również ogłoszenie oficjalnego hashtaga imprezy, który pozwoli internautom wyszukiwać treści dotyczące akcji w social media.

Oferta w ramach „Torunia za pół ceny” jest bardzo bogata – zadowoli zarówno przyjeżdżających w ten weekend turystów, jak i mieszkańców Torunia oraz okolic: tak dorosłych jak i dzieci. Za połowę ceny będzie można skorzystać z najpopularniejszych atrakcji turystycznych – zwiedzić muzea, galerie, pójść do teatru, na koncert symfoniczny lub wybrać się na pokaz w planetarium a także skorzystać z oferty przewodnickiej w czasie spaceru po Toruniu. Smakosze będą mieli możliwość wypróbowania specjałów toruńskich restauratorów: od tradycyjnej polskiej kuchni po japońską czy włoską – odwiedzić swoje ulubione lokalizacje lub całkiem nowe miejsca na gastronomicznej mapie Torunia. Klubowicze z kolei będą mieli szansę bawić się na niezapomnianych imprezach w toruńskich klubach. Wśród atrakcji dla najmłodszych, można wymienić zajęcia sportowe w akademii piłkarskiej, zwiedzanie muzeum piernika czy wizytę w teatrze lalkowym. Paniom zapewne przypadnie do gustu stale powiększająca się oferta salonów piękności oraz szkół tańca, a Panom promocyjne ceny wejścia na paintball, kort tenisowy, do galerii horroru lub kręgielni. Wszystkich oszczędnych, bez względu na płeć ucieszą rabaty w sklepach i Centrum Handlowym biorącym udział w akcji.

– Drugą edycję akcji „Toruń za pół ceny” planujemy jesienią, 7-9 października – mówiła dyrektor Biura Toruńskiego Centrum Miasta Aleksandra Iżycka. - Tym samym wydłużamy sezon turystyczny w Toruniu.

Wśród ciekawostek wiosennej edycji warto wymienić tańsze bilety na interaktywne wystawy w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy, wizytę w pokoju zagadek, wejście do mini Aquaparku, warsztaty szycia, zwiedzanie Torunia z prawdziwym Krzyżakiem, czy sportowe urodziny.

Podobnie, jak w latach ubiegłych o przebiegu akcji na żywo informować będzie przez cały weekend Radio ZET Gold, które w ramach studia plenerowego będzie relacjonować przebieg akcji oraz zapraszać mieszkańców Torunia do skorzystania z promocji. Na 92,8 fm usłyszeć będzie można informacje o codziennych atrakcjach, wywiady i rozmowy w partnerami wydarzenia oraz samymi uczestnikami akcji (mieszkańcami Torunia oraz turystami). Tradycyjnie w rabatowy weekend na Rynku Staromiejskim zorganizowany zostanie punkt informacyjny akcji, w którym każdy zainteresowany otrzyma informację na temat oferty uczestników akcji. Będzie tam można również spotkać dziennikarzy z Radia ZET Gold, zbierających materiały dotyczące przebiegu akcji i przeprowadzających wywiady z jej uczestnikami.

Działania prowadzone w ramach akcji „Toruń za pół ceny” mają na celu zachęcenie turystów do odwiedzenia naszego miasta już wiosną, ale również integrację społeczności lokalnej oraz prezentację towarów i usług oferowanych przez Partnerów, poprzez ich sprzedaż za pół ceny przez trzy dni trwania akcji promocyjnej.

- Akcja promowana jest nie tylko na terenie Torunia, ale także za pośrednictwem stacji radiowych sieci EUROZET w 21 miastach w całej Polscedodała  manager programu Radia Zet Gold Toruń Joanna Cieślak-Ospalska.

Ulotki z listą uczestników akcji dołączone zostaną do bezpłatnego ogólnopolskiego dziennika „Metro Cafe” w Trójmieście, Olsztynie i Warszawie.

Organizatorzy nawiązali również współpracę z lokalnymi mediami, aby mieć pewność, że idea projektu dotrze do większości mieszkańców naszego województwa. Współpracy tej nie ograniczyli tylko do obszaru lokalnego. Informacje na temat akcji dotrą do wszystkich ośrodków medialnych w kraju.

Warto wspomnieć, że sukces poprzednich edycji, na które składała się liczba ponad 140 partnerów oraz ok. 50 tysiące osób korzystających z promocji jest dowodem na to, że organizacja tego typu akcji cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Opinie wyrażone po zakończeniu poprzednich edycji, wskazywały na fakt, że akcja przyniosła korzyści nie tylko klientom, ale również właścicielom/partnerom, którzy włączyli się do akcji promocyjnej. Dzięki akcji „Toruń za pół ceny” wielu uczestników miało okazję zaprezentować swoje usługi i produkty, zyskać nowych klientów oraz stworzyć pozytywny wizerunek marki.

Parterami medialnymi akcji są: portal dzieńdobrytorun.pl, bezpłatny tygodnik „Toronto”, telewizja TV Toruń oraz TVP3 Bydgoszcz, która sprawuje opiekę medialną nad akcją. Akcja odbywa się przy współpracy z Lokalną Organizacją Turystyczną Toruń, Ośrodkiem Informacji Turystycznej, Centrum Handlowym Kometa, Wolnym Jarmarkiem Toruńskim oraz Naleśnikarnią Manekin. Akcji towarzyszyć będzie również akcja Kilometry dobra związana z biciem rekordu Guinessa w zbieraniu złotówek dla podopiecznych Fundacji KOT.