baner na stronę TZPC

Weekend za pół ceny

„Weekend pełen radości 50 procent ceny 100 procent przyjemności” – to zwycięskie hasło reklamowe X jubileuszowej edycji akcji „Toruń za pół ceny”.

Jubileuszowa X edycja akcji „Toruń za pół ceny”, która odbywa się od 22 do 24 kwietnia 2016 r.,  przyciągnęła rekordową liczbę 154 uczestników akcji. Lista chętnych uczestników nadal się powiększa, ponieważ każdego dnia, niemal do samego rozpoczęcia akcji, zgłaszają się do organizatorów toruńskie firmy.

- Innowacją związaną z jubileuszową edycją akcji były konkursy dla internautów. Tych najbardziej aktywnych postanowiliśmy nagrodzić powiedziała projektant działań promocyjnych Radio ZET Gold Toruń Monika Dejnecka.

Główną nagrodę, w konkursie na hasło reklamujące akcję „Toruń za pół ceny”, czyli weekendowy pobyt w Hotelu Copernicus, zdobyła Kasia Fiok za hasło „Weekend pełen radości 50 procent ceny 100 procent przyjemności”.

- Bardzo się cieszę, że wygrałam ten konkurs, bo nigdy nie byłam w Copernicus Hotel w Toruniu i myślę, że fajnie spędzę tam czas – mówiła zwyciężczyni Kasia Fiok.

Wyróżnienia:

#TZPC połowa ceny. Pełne wrażenia. Autor: Maks Kosma

#TZPC i życie staje się o połowę lżejsze. Autorka: Klaudia Kosobudzka

#TZPC 100% satysfakcji za połowę ceny. Autorka: Ilona Pretkiel

Autorzy wyróżnień otrzymają podwójne vouchery do Manekina, płytę Radia Zet Gold i toruńskie kubki.

- Ponad pół miliona osób miało na prywatnej tablicy link do wydarzenia „Toruń za pół ceny” na facebookumówi dyrektor Biura Toruńskiego Centrum Miasta Aleksandra Iżycka.

Szczegółowa lista ofert partnerów jest na bieżąco aktualizowana i umieszczana m. in. na www.torun-za-pol-ceny.pl, www.btcm.torun.pl, www.torun.pl oraz na oficjalnym fanpage i wydarzeniu akcji na Facebooku.

Aktualnie zgłoszonych do akcji jest 8 hoteli, 58 restauracji i kawiarni, 19 instytucji kultury, 56 obiektów usługowych, rekreacyjnych i sklepów oraz 13 klubów.

W tym roku organizatorzy postawili na intensywną kampanią na Facebooku. W tygodniu poprzedzającym akcję ogłaszane były konkursy angażujące internautów, w których do wygrania był m.in. pobyt w ekskluzywnym toruńskim hotelu, bilety do toruńskich restauracji, płyty, wejściówki do klubów oraz zaproszenia do salonów piękności. Aby wziąć w nich udział, wystarczyło pilnie śledzić fanpage Toruń za pół ceny na Facebooku oraz dołączyć do wydarzenia Toruń za pół ceny. W tej edycji planowane jest również ogłoszenie oficjalnego hashtaga imprezy, który pozwoli internautom wyszukiwać treści dotyczące akcji w social media.

Statystyki

  • 524 tysiące osób to liczba osób, którym wyświetlił się na prywatnej tablicy LINK do wydarzenia na facebooku, zaś liczba osób zaproszonych indywidualnie przez konkretnego znajomego (bezpośrednia rekomendacja przez kliknięcie „zaproś znajomych”) to 2,6 tys.

Toruń za pół ceny 2016 wiosna 2016 (WYDARZENIE)

  • 524 tysiące liczba osób którym wyświetlił się link zapraszający na wydarzenie,
  • liczba wyświetleń wydarzenia: 21 tysięcy wyświetleń,
  • prawie 9 tysięcy zaangażowanych użytkowników (komentujących, reagujących, udostępniających – tzw. „żywa reklama” akcji),
  • ponad 3 tysiące zadeklarowanych uczestników 5,5 tysiąca obserwujących, 2,6 tysięcy których konkretny znajomy zaprosił na akcję

Fanpage Toruń za pół ceny

  • 6149 osób lubi to – liczba fanów stale rośnie. Dzięki temu, że posty są udostępniane na publicznych tablicach, a fani chętnie komentują i reagują na posty, ich zasięg wychodzi daleko poza grupę osób, które lubią stronę – wyświetla się ich prywatnym znajomym, znajomym znajomych itp.
  • 20 500 zasięg postów w tym tygodniu – i stale rośnie! Apogeum osiąga w czasie trwania akcji.
  • aktywność związana z postami: prawie 13 tysięcy w tym tygodniu (świadczy o zaangażowaniu fanów)

Zwycięzcy w kilku konkursach organizowanych na fanpage’u mogli wygrać dziesięć zaproszeń od Manekina, dziesięć zaproszeń do Grande, pięć zestawów płyty i podwójna wejściówka do Stars Club& Lounge, pięć zestawów do Studio Urody Ambroziak oraz zaproszenie dla dwóch osób do Copernicus Toruń Hotel. Pytano m.in. o datę pierwszej edycji akcji czy edycję rekordową pod względem liczby uczestników.

Zapraszamy!