baner-na-strone%cc%a8-tzpc

Jesienny Toruń za pół ceny

W tym roku jesienna edycja Torunia za pół ceny wyjątkowo odbywa się na początku października, a nie pod koniec września. Ma to przedłużyć w naturalny sposób sezon turystyczny, który we wrześniu jeszcze intensywnie trwa i sprawić, że studenci, przyjeżdżający do Torunia właśnie w październiku, mogli również skorzystać z promocji, zapoznając się w ten sposób z miastem.

To już jedenasta edycja akcji organizowanej przez Miasto Toruń i Radio ZET Gold, która na pewno zapamiętana będzie jako wyjątkowa, gdyż po raz pierwszy udało zbliżyć się do liczby 200 partnerów akcji. W ostatniej jubileuszowej edycji udział wzięło rekordowo wielu partnerów (aż 156 punktów) zaś w październikowej do chwili obecnej zgłosiło się już 194 uczestników, co potwierdza, że decyzja o przesunięciu terminu była bardzo trafiona.

Uczestnicy akcji jak zwykle reprezentują różne kategorie:

  • hotele, campingi (7),
  • restauracje, kawiarnie (56),
  • instytucje kultury (21),
  • zakupy (58)
  • rekreacja, rozrywka, usługi (40)
  • kluby (12),

uczestnicy_akcji

Uczestnicy akcji obniżą ceny poszczególnych produktów i usług o 50% na czas promocyjnego weekendu w godzinach swojego otwarcia. Firmy i instytucje uczestniczące w akcji określają wcześniej, które produkty, usługi czy pozycje z oferty/menu będą objęte promocją. Rabat 50% nie musi obejmować całego asortymentu – tylko wyraźnie wybrane propozycje wyszczególnione na stronie akcji. Warunkiem udziału w akcji jest obniżenie cen na wybrany asortyment o 50%. Oferty po akceptacji przez organizatorów są umieszczane na oficjalnej stronie akcji (szczegółowa lista min. na www.torun-za-pol-ceny.pl, www.btcm.torun.pl oraz na stronach patronów medialnych akcji).

Wśród Partnerów znaleźć można firmy i instytucje, które od wielu lat są związane z Toruniem za pół ceny i rokrocznie w niej uczestniczą, jak również wielu całkiem nowych uczestników, którzy zgłosili chęć udziału w tej formie promocji miasta i lokalnych firm dopiero w tej edycji. Zgłoszone punkty partnerskie obniżą ceny swych wybranych produktów i usług o 50 %.

Korzyści dla przedsiębiorców to przede wszystkim całkowicie darmowy udział w atrakcyjnej i innowacyjnej formie promocji, indywidualny wpis dotyczący oferty firmy/instytucji na oficjalnej stronie akcji www.torun-za-pol-ceny.pl – łatwy do znalezienia przed akcją i w czasie jej trwania. Im więcej partnerów zgłasza się do akcji, tym ruch turystyczny może się bardziej rozłożyć, a każdy z punktów spokojnie obsłużyć gości. Włączenie się w Toruń za pół ceny to zatem także oznaka świadomości, że wszyscy przedsiębiorcy wspólnie pracują na dobrą opinię o Toruniu.

Dobrą wiadomością dla smakoszy jest to, że w jedenastej edycji pojawi się kilka nowości w ofercie gastronomicznej, dopiszą też restauracje chętnie odwiedzane w poprzednich edycjach akcji. Wielbicieli zakupów z pewnością ucieszy fakt, że w najbliższą edycję włączyło się aktywnie rekordowo dużo sklepów. Specjalną ofertę na weekend zniżek przygotowały między innymi znane marki odzieżowe – dla Pań i Panów. Jak zwykle bogatą ofertę przygotowały także instytucje kulturalne, sportowe i rozrywkowe. Rodziny z dziećmi na pewno ucieszą tańsze bilety do aquaparków, na interaktywne wystawy w Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy czy warsztaty piernikarskie. Goście z całej Polski będą też mogli zwiedzić Centrum Kongresowo-Kulturalne Jordanki, kandydata do siedmiu cudów Polski. Turyści i mieszkańcy mogą poznać Toruńską Piwnicę Partaczy czy zwiedzić Toruń z przewodnikiem.

W tym roku, dzięki nowym partnerom akcji będzie też można łatwiej trafić do poszczególnych punktów oferujących zniżki – na przykład znaleźć konkretną trasę dzięki portalowi Respoti – wirtualnemu przewodnikowi turystycznemu. Pełna lista w formie wygodnej do sprawdzenia na urządzeniach mobilnych ofert będzie opublikowana również na stronie miasteczkopromocji.pl. Zanim akcja się zacznie na mieszkańców i turystów będą czekać liczne konkursy organizowane na Facebooku na fanpage’u akcji. Warto także dołączyć do wydarzenia Toruń za pół ceny jesień 2016, by być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami tej edycji.

Podobnie jak w latach ubiegłych o przebiegu akcji informować będzie przez cały weekend Radio ZET Gold, które relacjonuje przebieg akcji na swojej antenie od piątku do niedzieli. Na 92,8 fm usłyszeć będzie można informacje o codziennych atrakcjach, wywiady i rozmowy w partnerami wydarzenia oraz samymi uczestnikami akcji (mieszkańcami Torunia oraz turystami).

Akcja promowana będzie w całej Polsce za pośrednictwem 21 stacji radiowych sieci EUROZET a także w internecie i social mediach. Ulotki z listą uczestników akcji dołączone zostaną do bezpłatnego ogólnopolskiego dziennika „Metro Cafe” w Trójmieście, Olsztynie i Warszawie oraz będą kolportowane na ulicach Torunia. Na słupach ogłoszeniowych i witrynach punktów uczestniczących w akcji znajdą się charakterystyczne plakaty promujące akcję.  Wszelkich informacji udzielą organizatorzy w punkcie informacyjnym akcji zlokalizowanym na Rynku Staromiejskim. Organizatorzy nawiązali również współpracę z lokalnymi mediami, aby mieć pewność, że idea projektu dotrze do większości mieszkańców naszego województwa. Współpracy tej nie ograniczyli tylko do obszaru lokalnego. O akcji informują także liczne portale turystyczne.

Patronami medialnymi akcji są: Magazyn „Toronto”, „Dzień Dobry Toruń”, Telewizja Kablowa Toruń, oraz TVP Bydgoszcz, która sprawuje opiekę medialną nad akcją.

Partnerzy akcji to: Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń, Ośrodek Informacji Turystycznej, Moja Starówka, Manekin, Respoti –wirtualny portal turystyczny, Miasteczko Promocji.pl oraz Atrium Copernicus, natomiast sponsorem studia plenerowego jest Centrum Handlowe Kometa.

Listy ofert:

hotele_oferta

kluby_oferta

kultura_oferta

rekreacja_oferta

restauracje_oferta

zakupy_oferta