A3

Wiosenny weekend za pół ceny

Tegoroczna wiosenna akcja „Toruń za pół ceny” odbędzie się tradycyjnie – na początku sezonu turystycznego. Czas jej trwania zaplanowano w tym roku na ostatni weekend kwietnia. To już ósma edycja cieszącej się niesłabnącą popularnością akcji organizowanej przez Gminę Miasta Toruń i Radio ZET Gold. Pozyskiwanie partnerów zgłaszających chęć akcesu trwało przez ostatni miesiąc, a swój  udział do tej pory zapowiedziało 135 uczestników reprezentujących następujące kategorie:

  • hotele i hostele (11),
  • restauracje, kawiarnie (56),
  • instytucje kultury (15),
  • obiekty sportowe, rozrywkowe, sklepy, usługi (43),
  • kluby (10),

Uczestnicy akcji obniżą ceny poszczególnych produktów i usług o 50%. Jak co roku firmy i instytucje uczestniczące w akcji określają wcześniej które produkty, usługi czy pozycje z oferty/menu będą objęte promocją. Rabat 50% nie musi obejmować całego asortymentu – tylko wyraźnie wybrane propozycje wyszczególnione na stronie akcji. Warunkiem udziału w akcji jest obniżenie cen na wybrany asortyment o 50%. W trosce o jakość ofert są one wcześniej weryfikowane pod kątem zgodności z regulaminem.

Wśród Partnerów znaleźć można firmy i instytucje, które od wielu lat są związane z akcją i rokrocznie w niej uczestniczą, jak również całkiem nowych uczestników, którzy zgłosili chęć udziału w tej formie promocji miasta i lokalnych firm po raz pierwszy w tej edycji. Zgłoszone punkty partnerskie (szczegółowa lista min. na www.torun-za-pol-ceny.pl, www.btcm.torun.pl, www.torun.pl,) obniżą ceny swych wybranych produktów i usług o 50% 24- 26 kwietnia w czasie godzin swojego otwarcia.

Oferta w ramach Torunia za pół ceny jest bardzo bogata – zadowoli zarówno przyjeżdżających w weekend za pół ceny turystów, jak i mieszkańców Torunia i okolic: dorosłych i dzieci. Za połowę ceny będzie można skorzystać z najpopularniejszych atrakcji turystycznych – zwiedzić muzea, galerie, pójść do teatru, na koncert symfoniczny lub wybrać się na pokaz w planetarium. Smakosze będą mieli możliwość wypróbowania specjałów toruńskich restauratorów: od tradycyjnej polskiej kuchni po japońską czy włoską. Klubowicze z kolei będą mieli szansę bawić się na niezapomnianych imprezach. Nie zabraknie atrakcji dla najmłodszych, których z pewnością zachwyci wizyta w centrum zabaw, zwiedzanie muzeum piernika czy kurs własnoręcznego wyrobu mydła. Paniom przypaść może do gustu stale powiększająca się oferta salonów piękności, a Panom promocyjne ceny wejścia na siłownię, kręgielnię lub do tzw. escape room – miejsca z którego należy się wydostać rozwiązując serię zagadek. Wszystkich oszczędnych, bez względu na płeć ucieszą rabaty w sklepach i Centrum Handlowym biorącym udział w akcji.

Podobnie jak w latach ubiegłych o przebiegu akcji na żywo informować będzie przez cały weekend Radio ZET Gold, które w ramach studia plenerowego będzie relacjonować przebieg akcji oraz zapraszać mieszkańców Torunia do skorzystania z promocji. Na 92,8 fm usłyszeć będzie można informacje o codziennych atrakcjach, wywiady i rozmowy w partnerami wydarzenia oraz samymi uczestnikami akcji (mieszkańcami Torunia oraz turystami).  Tradycyjnie w rabatowy weekend na Rynku Staromiejskim zorganizowany zostanie punkt informacyjny akcji, w którym każdy zainteresowany otrzyma informację na temat oferty uczestników akcji. Będzie tam można również spotkać dziennikarzy z Radia ZET Gold, zbierających materiały dotyczące przebiegu akcji i przeprowadzających wywiady z jej uczestnikami.

Działania prowadzone w ramach akcji „Toruń za pół ceny” mają na celu inaugurację sezonu turystycznego, zachęcenie turystów do odwiedzenia naszego miasta już wiosną ale również integrację społeczności lokalnej oraz prezentację towarów i usług oferowanych przez Partnerów, poprzez ich sprzedaż za pół ceny przez trzy dni trwania akcji promocyjnej.

Akcja promowana jest nie tylko na terenie Torunia, ale także za pośrednictwem stacji radiowych sieci EUROZET w innych miastach takich jak: Bydgoszcz, Trójmiasto, Warszawa, Olsztyn, Poznań, Łódź, Gniezno.

Ulotki z listą uczestników akcji dołączone zostaną do bezpłatnego ogólnopolskiego dziennika „Metro” w Trójmieście, Olsztynie i Warszawie.

Organizatorzy nawiązali również współpracę z lokalnymi mediami, aby mieć pewność, że idea projektu dotrze do większości mieszkańców naszego województwa. Współpracy tej nie ograniczyli tylko do obszaru lokalnego. Informacje na temat akcji dotrą do wszystkich ośrodków medialnych w kraju.

Warto wspomnieć, że sukces poprzednich edycji, na które składała się liczba ponad 130 partnerów oraz ponad 35 tysięcy osób korzystających z promocji jest dowodem na to, że organizacja tego typu akcji cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem. Opinie wyrażone po zakończeniu poprzednich edycji, wskazywały na fakt, że akcja przyniosła korzyści nie tylko klientom, ale również właścicielom/partnerom, którzy włączyli się do akcji promocyjnej. Dzięki akcji „Toruń za pół ceny” wielu uczestników miało okazję zaprezentować swoje usługi i produkty, zyskać nowych klientów oraz stworzyć pozytywny wizerunek marki.

Parterami medialnymi akcji są: „Tylko Toruń”, „Poza Toruń”, Telewizja Kablowa Toruń, www.kulturalnytorun.pl, www.orbitorun.pl. oraz TVP Bydgoszcz, która sprawuje opiekę medialną nad akcją.

Partnerzy akcji to: Lokalna Organizacja Turystyczna Toruń, Ośrodek Informacji Turystycznej, Centrum Handlowe Kometa, oraz Naleśnikarnia Manekin.